Birštono gėrybės

5 komentarai
Savaitgaliai

Šią vasarą nesirinkau ilgų kelionių, užtai naudojau prailginto savaitgalio triukus. Kai keliskart pasiimi laisvą penktadienį, trijų dienų dienų poilsis pasireiškia ypač atpalaiduojančiai. Pasidairę po Lietuvos kurortus, išsirinkome Birštoną. Iš nuotraukų galima nujausti, kodėl.

Pirmiausia, Ūlos laimei išsimatavom naujus batus atostogoms. Esu nekart išreiškusi viešą meilę „Melissa“ prekės ženklui. Jie ne tik gamina savo pačių sukurto patentuoto ir 100% perdirbamo plastiko batus ir iškvėpina juos saldžiais kvapais (primenančiais vaikystės kramtomą gumą), bet ir rūpinasi, kad batai būtų itin patogūs dėvėjimui. Bateliai yra minkšti, tarsi jų viduje būtų paklota patogi lovelė pėdai. Ūla, aišku, labiausiai batais džiaugėsi todėl, kad juose pačiu subtiliausu būdu atsidūrė Disnėjaus pelės. Šiuos radome „V2 Concept Store“ parduotuvėje, kurioje „Melissa“ gražuoliai dabar su SALE kaina.

Čia – mažas ritualas (tokia beveik tradicija): prieš kelionę užsukti į mielą vietelę dar neišvažiavus iš Vilniaus tikram atostoginiam nusiteikimui. Aplankėm netoli stoties esančius „Crooked Nose & Coffee Stories“, kurie visuomet turi, ką duoti paragauti. Šįkart išbandėm eksperimentinius ledus – su kava maišytą „Ice Dunes“ variantą.

Suplanavome, kad Birštone apsistosime „Vytautas mineral SPA“, kuriame aš viena jau esu buvusi ir apžiūrėjusi, ar ir Ūlai čia patiktų. Šiuose poilsio namuose naudinga apsistoti ne savaitgalį, o darbo dienomis. Kaip mes padarėme – iš penktadienio į šeštadienį. Tuomet ir kaina būna daug mažesnė, ir jautiesi labai erdviai tarp nedidelio skaičiaus svečių.

Dviviečiame pagerintame kambaryje nakvynė mums kainavo 99 Eur. Paprastai Ūlos (5 m.) amžiaus vaikams galima užsakyti papildomą lovą už 15 Eur, tačiau mes įsitikinome, kad plačioje ir patogioje lovoje tryse – pakankamai vietos. Netgi visiškai nesijautė Ūlos naktinių spyrių. Kalbant apie kainų matematiką, kambario nuoma – ne viskas, ką gaunate. Galima visą dieną (ir dar kitą dieną, palikus daiktus bagažo kambaryje) kiek norisi naudotis baseinų (trijų skirtingų baseinų plius vaikiško baseinėlio) ir pirčių (4 variantų) zona. Taip pat į kainą įeina pusryčiai (kuriems galima atskira odę parašyti – nes su daug pasirinkimo, labai šviežių ir sveikų opcijų, sėklų ir net chia pudingas buvo) bei rytinės treniruotės, kurias sporto zonoje veda profesionalūs treneriai (todėl rekomenduoju nepamiršti sportinės aprangos).

Iš kitų mano lankytų kurortinio sveikatingumo viešbučių šis išsiskiria neįtikėtinai maloniu aptarnavimu ir charakteringomis erdvėmis. Pirmo aukšto foje, kurią puošia įspūdingi laiptai, yra galimybė pagurkšnoti naudingojo mineralinio vandens. Labai įspūdinga ir skaitykla, esanti antrojo aukšto kupole. Ji įdomi ne tik vidury erdvės esančiu kalnu (kuriuo Ūlai laipiojo pirmyn atgal), bet ir šviečiančiu ištapytu skliautu. Yra ir smagus vaikų kambarys su dviem erdvėmis – žaidimų ir mankštos (ar šokių), virtuvėle bei vonia. Vaikus ten galima palikti, kol patys, pavyzdžiui, keliaujat į įvairias procedūras (1 val. priežiūros kaina 3 Eur).

Pačiame „Vytautas mineral SPA“ ir praleidome visą dieną. Aš nesu ta, kuri mėgtų valandomis gulėti ant gulto prie baseino, bet veiklos tikrai pakako. Ūlos iš baseinų erdvės niekaip negalėjau ištraukti. Tiesa, rekomenduočiau pasiimti savo pačių pripučiamą vaikišką liemenę, plaukmenis ar ratą. Nors baseine jų yra, bet, kaip supratau, labai greit suplyšta, prakiūra, tad sveikos liemenės Ūlai neradome. Gelbėjo tai, kad didžiausias baseinų gylis  – 1,45 metro, tad galėjau ją laisvai nešioti ant rankų.

Antrą dieną (po baseino), susikrovėme daiktus ir išėjom į miestą. Viešbutis yra netoli upės, palei kurią ir galima bevaikštinėjant pasiekti centrą. Jau esu anksčiau rašiusi apie smagias veiklas pačiame mieste, bet jei trumpai reiktų priminti – čia yra miškas – parkas su vaikų žaidimų aikštelėmis kas 10 metrų; Kneipo sodas, skirtas pėdų masažui, apžvalginis Vytauto kalnas, mineralinio vandens biuvetė ir įdomusis mineralinio vandens garinimo statinys, po kurį vaikštant, sukuriamas gydančio pajūrio oro efektas.

Užkąsti ir pagurkšnoti man smagiausia vieta – „Saulės terasa“, esanti ant „Eglės“ sanatorijos stogo. Čia malonu ne tik dairytis, išragauti meniu ar nusiskinti čia pat vazone augančią braškę, bet ir pagaudyti saulę ant gultų. Ūla dar rado stalo žaidimų, kuriuos su džiaugsmu išbandėm. Daugiau vietų pavalgyti, mačiau, aprašyta šiame Makaliaus įraše.

Šiam savaitgaliui – tiek. O kitas, išduodu, bus Varšuvoje.