„Happimess“ – laimę nešanti parduotuvė

1 komentaras
Sukurta Lietuvoje

Išgėrus gurkšnį „Taste Map“ kavos ir nukandus „Atostogų“ deserto, galima padaryti gerą darbą ir užsukti į kaimynystėje įsikūrusią „Happimess“ parduotuvę. Kiek daugiau nei prieš mėnesį nubalintos sienos, didžiulis neoninis ūsuotis, be ruokšlelių sukabinti vaikiški drabužėliai ir A. Gilytės rekomenduojami deriniai gali sudaryti prabangios parduotuvės įspūdį.

Dėl to kalta – iniciatyvos autorių precizija, mat iš tiesų ant pakabų ir lentynų sudėti dėvėti ikimokyklinio amžiaus vaikų drabužėliai ir daiktai. Kas juos padovanojo ir kam bus skirtos surinktos lėšos, nuo pradžių pasakoja „Happimess“ atstovė Laima Gerbutavičienė. O Monikos Penkutės nuotraukose – įamžinta ne tik Laima, bet ir kiti parduotuvės įkūrėjai bei mažosios mūzos.

1-0L9A0047x

„Happimess“ vadovė Laima Gerbutavičienė.


Kokia „Happimess“ idėja ir kaip ji turėtų (su)veikti?

„Happimess“ idėja susideda iš dviejų dalių. Pirmiausia, norime padėti besigydantiems ir sveikstantiems vaikams. Antra, skatiname atsakingą vartojimą ir ugdome vaikų norą dalintis. Viskas paprasta – kiekvienas prisideda labai nedaug, o pasiekiami net keli tikslai.

Mūsų parduotuvė – tai vieta, kurioje galima ateiti ir padovanoti jau išaugtus, nebenaudojamus, tačiau vis dar tvarkingus vaikiškus daiktus. O atnešus pastarųjų, rasti naujų. Skatiname, kad tėvai ne patys išrinktų nereikalingus daiktus, o skirtų laiko tai padaryti su savo vaikais, paaiškintų jiems, kokią tai prasmę turi.

Už vaikiškus drabužėlius, žaislus ir kitus daiktus surinktos lėšos yra skiriamos rūpintis onkologinėmis ligomis sergantiems ir jau sveikstantiems vaikams.

2-0L9A0070x

Pristatykite idėjos iniciatorius.

Ši mintis, visų pirma, kilo reklamos agentūros „Clinic 212“ vadovei Jolantai Pupkevičienei. Jos įkvėpėja buvo mažoji anūkė Marija Jonė. Pasitarusi dėl idėjos įgyvendinimo su verslo partneriu Daumantu Kairiu, bei gavusi visų agentūros darbuotojų pritarimą ir palaikymą, ji nusprendė imtis idėjos įgyvendinimo.

3-0L9A0021x

Iniciatyvos sumanytoja Jolanta Pupkevičienė su anūke.


Kaip pasirinkote paramos gavėjus? Ar jie jus pasirinko?

Mes pasirinkome patys. Žinoma, yra daugybė skaudulių mūsų visuomenėje ir liūniausia tai, kad daugybė jų nėra išsprendžiami pinigais. Tai – tėvų alkoholizmas ir dėl to kenčiantys vaikai, patyčios mokyklose, netolerancija kitataučiams ir panašiai. Tačiau yra sričių, kur netgi nedidelė finansinė pagalba reiškia labai daug.

Šią misiją vykdyti nusprendėme bendradarbiaujant su fondu „Mamų Unija“, jau septintus metus besirūpinančiu onkologinėmis ligomis sergančiais mažaisiais. Tad pirmiausia susitikome su jais ir aptarėme situaciją. Skaudu, bet tai yra sritis, kurioje daugybė liūdnų, sudėtingų patirčių, kurios dažnu atveju tikrai galėtų būti išsprendžiamos pinigais. Todėl nusprendėme, kad nors ir nedideliais žingsneliais, bet galėsime prie to prisidėti. Ir galėsime padėti konkrečiam vaikui ar konkrečiai vaiką slaugančiai šeimai.

4-0L9A0063x

Kas yra jūsų iniciatyvos draugai, papildantys parduotuvės asortimentą?

Tokių – tikrai nemažai. Tai lietuviški prekių ženklai – „Bear on me“, „Ulabee“, „Quti Quti“, „Dare for Bear“, „Peach Plum Pair“, „Made by Ugnė“, „Bug2Hug“ ir daug kitų. Prisidėjo ir parduotuvės, tokios kaip „Open24.lt“, „Kick The Moon“, „Springs“, „Tie Špokai“. Dalis palaikytojų žadėjo, jog turėdami progos vis papildys mūsų lentynas. Tai – labai džiugina.

Dar labai smagu, kad jau turime du bendrus produktus, sukurtus kartu su „A.GO“ ir „Decoshaker“. Su „A.GO“ sumanytoja Giedre Apanavičiene sukūrėme kvepiančią rankų darbo žvakę „Gerų darbų prisiminimas“ iš natūralių medžiagų, su apelsinų ir bergamočių aromatu. O mūsų ir „Decoshaker“ bendras kūrinys – prilipdoma spalvinimo drobė, kurią patiems galima nuspalvinti.

5-Photos

Prie šio labdaros projekto gali prisijungti visi – tiek perkantys, tiek dovanojantys išaugtų vaikų drabužių. Kalbant praktiškai, kokius kriterijus turėtų atitikti dovanojami daiktai ir kur juos reikėtų pristatyti?

Jei trumpai – daiktai turėtų būti tokie, kokius patys norėtumėt įsigyti. Drabužiai – nesuplyšę ir švarūs, žaislai – su visomis detalėmis ir funkcionuojantys, knygos – pilnais puslapiais ir t.t. Norimus padovanoti daiktus pristatyti galima tiesiai į mūsų parduotuvę, adresu M.K.Čiurlionio g. 8 – vasarą dirbame kiekvieną darbo dieną nuo 10 iki 19 val.. Rudeniop, kai visi pamažu sugrįš į miestą, darbo laiką keisime – dirbsime ir savaitgaliais.

6-0L9A0059x

Kaip atrodytų labiausiai optimistinis ateities siužetas, toliau vystant „Happimess“ idėją?

O! Tų siužetų savo galvose jau esame sukūrę ne vieną. Pats geriausias – dar ne viena ir ne dvi parduotuvės, pripildytos nuostabių daiktų, daugybė ištikimų pirkėjų, ilgamečių partnerių ir svarbiausia – daug sveikstančių vaikų.

Jei konkrečiau, mūsų planuose – įvairūs renginiai, kurie taptų šeimų susibūrimais, o jų metu surinktos lėšos padėtų toliau įgyvendinti „Happimess“ tikslus.

Share on FacebookPin on Pinterest

1 Comment

  1. Kokia puiki iniciatyva!!!
    Greitai „susiskaitė“ parašytas tekstas ir norėjosi DAR, plačiau, išsamiau 🙂
    Ačiū, kad dalinatės atradimais 😉

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *