Kaip lietuvių dizaineriai ruošiasi Paryžiui

1 komentaras
Gražūs daiktai / Sukurta Lietuvoje

„Playtime“ – didžiausia tarptautinė vaikų mados paroda, vykstanti trijuose pasaulio centruose – Niujorke, Tokijuje ir Paryžiuje. Joje savo būsimo sezono kolekcijas pristato stipriausi vaikų mados kūrėjai. Ši paroda skirta ne pirkėjams, o profesionalams – dažniausiai parduotuvių savininkams, atvykstantiems ieškoti būsimo asortimento. Todėl grįžę iš „Playtime“ dizaineriai jau gali nujausti, ar kolekcija bus sėkminga. Ypač tuomet, kai laiko rankose kelis kontraktus.

Lietuvių kūrėjams, vykstantantiems į jau 19-tą „Playtime Paris“, kuris prasidės sausio 24-tą, šiuo metu – karštos dienos. Ruošiami lookbook’ai, gaminamos dekoracijos stendui, kuris turės palikti puikų pirmą įspūdį ir suvilioti užsukti.

Šįkart į „Playtime Paris“ skrenda aštuoni lietuviški vaikų prekių ženklai – Anchovy, atelier djm, Mummymoon, nikolia, Unlabel kids, Manoko, Benber ir March. Penkis iš jų pavyko keletui minučių atitraukti nuo darbų ir įkalbinti leisti man ir jums trumpam įkišti nosį į ateities kolekcijas.

Giedrė iš Anchovy:

„Playtime Paris“ dalyvausime pirmą kartą. Net pilvą kutena, kaip smalsu, kokios patirtys ten laukia. Nuotaikos – spalvingos. Nekantraujame papaskoti pasauliui apie Anchovy app’są ir parodyti iš jo gimusią vaikiškų drabužėlių ir katinų kolekciją. Savo stendo vietą ketiname paversti siurrealistine žaidimų aikštele ir kiekvieną svečią vaišinti spalvomis iš žodžių.“

1-15 2-02 1-17

Dainora ir Lina iš atelier djm:

„Į Paryžių važiuojame trečią kartą. Pirmus du kartus važiavome su „Versli Lietuva“ parama, dabar vykstame nepriklausomi. Visos praėjusios dalyvavimo metu įgytos patirtys labai naudingos ateinančioms parodoms. Tai susiję su pasitikėjimu savo prekiniu ženklu, platesniu akiračiu, naujomis pažintimis, žiniomis ir savęs „pardavimu“ užsienio rinkoms. Važiuodami trečią kartą jaučiamės ramesni, susikoncentravę ir labiau išsigryninę. Nuotaika išties gera, nes tikimės vėl susitikti su senesniais užsakovais ir atrasti dar daugiau pažinčių bei kontaktų.“

1-Desktop183 1-1 (18)

Ieva iš Mummymoon:

„Į „Playtime“ vykstame trečią kartą. Visi kartai – ir panašūs, ir skirtingi. Labiausiai tenka kovoti su savo emocijomis, nes juk veži parodyti savo gražiausią vaiką. Kartais sprogsti iš laimės, kartais nusivili, kai valandą niekas neprieina. Atrodė, kad šįkart sugebėsime pasiruošti nedegant, ramiai. Bet ne, eilinį kartą viskas verda. Sproginėjam, jaudinamės, šnekamės, nesišnekam. Aš, asmeniškai, esu labai labai patenkinta rezultatu. Tiek kokybe, tiek kiekybe, tiek vaizdine prasme. Ši kolekcija man atrodo stipriausia, labiausiai išlaikyta, labiausiai atspindinti Mummymoon.“

1-1(1) 2-2(1) 3-3(2)

Ieva iš nikolia

Taip pat trečią kartą vykstantys nikolia, šiuo metu taip susikoncentravę į pasiruošimą, kad sutiko be komentarų pasidalinti savo būsimos kolekcijos fotografijomis. Ir turiu pripažinit, kad jos – tikrai iškalbingos.

1-Desktop182 1-0L9A0626-Exposurenuv (1)-001

Ina iš Unlabel Kids:

„Į Playtime Paryžiuje vykstame jau 3-čią kartą. Puiku tai, kad vis daugiau sužinome, susipažįstame, pamatome, kaip dirba vaikiškų drabužių mados verslas, kokios tendencijos įvairiuose pasaulio kraštuose. Įdomu matyti save, kaip prekės ženklą, visoje toje visumoje, įsilieti ir išsiskirti. Jauku keliauti kartu su kolegomis, kitais prekių ženklais iš Lietuvos. Vieni kitus palaikome, dalinamės patirtimi, sergame už kiekvieno sėkmę ir be galo smagiai leidžiame laiką.“

1-Desktop188

Aš taip pat ruošiuosi aplankyti Playtime Paris, tad galiu pažadėti tiesioginę transliaciją su istorijomis, kaip seksis šiems kūrėjams.

1 Comment

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *