Sveikučiai už kadro

4 komentarai
Kitos temos

Būna atveju, kai darbe gali kiek labiau atpalaiduoti profesinį raumenį. Taip nutinka, kai projektas, prie kurio dirbi, asmeniškai limpa kaip lipdukas prie lankstinuko haha. Taip nutiko su „Maximos“ kampanija „Sveikučių šėlsmas“, kurią kūrėme kartu su kolegomis iš „New!“.

Akcija tokia, kad reikia rinkti lipdukus tam, kad galėtum įsigyti „Minions“ žaislus, „persirengusius“ vaisiais ir daržovėmis. Man labai patinka pats akcijos mechanizmas – viena iš galimybių, kaip gauti lipduką – reikia pirkti šviežių vaisių ar daržovių ne mažiau nei už 3 Eur. O kalbant apie mūsų su Ūla apsipirkinėjimo rutiną, lengviau ir būti negali. Tik dabar pati mažoji imasi iniciatyvos ir pradinukiškų matematikos žinių, dėdama prekes į krepšelį.

Ūla gali didžiuotis ne tik didesnėmis atsakomybėmis apsiperkant, bet ir savo asmeniniu indėlių, prisidedant prie kampanijos. Tą savaitę, kai ji leidžia pas mane, o ne pas tėtį, ir mano darbai vyksta po oficialių darbo valandų, veduosi ją ne tik į susitikimus su režisieriais ar filmavimo komanda, bet ir į būsimų reklamų lokacijų apžiūras.

Taip nutiko ir šįkart. Dieną prieš filmavimą, turėjome apžiūrėti, kaip sekasi „įrengti“ butą, kuriame „gyvena“ „Maximos“ šeima. Todėl, kol kalbėjome su dizaineriais ir prodiuseriais, Ūla gavo papiešti su kreidelėmis. Didžiausiai jos ekstazei, scenografas panaudojo tą piešinį šalia kitų, jo paties pieštų „vaikų“ piešinių, kaip virtuvės dekoraciją.

Reklamų filmavimai – desertinė diena reklamos kūrybininko dienotvarkėje. O filmavimo komandai būna ne taip saldu, ypač tokiais atvejais, kai reikia filmuoti vaikus. Jie greit pavargsta, nori dūkti, žiūri į kamerą ir šiaip turi savo nuomonę, ką geriau daryti. Visgi šie „Maximos“ baltapūkiai – aukštos klasės profesionalai. Jie turėjo progą pirmi įvertinti žaislus ir tą procesą, aišku, mes stebėjome įtemptomis akimis. Įdomus faktas, kad kai vaikams reikėjo pasirinkti, kuriuos žaislus laikyti rankose, daugiausiai populiarumo sulaukė ir net ginčų sukėlė Braškė. Kiek stebiu „Maximos“ lentynas, atrodo, kad ne tik šitie vaikai Braškę renkasi kaip savo favoritę.

Kas mums, paaugusiems, buvo visiškai nesuprantama, nes… jūs matėt avokadą?! O Ūlos mėgstamiausi prioriteto tvarka: Bananas, Obuolys, Ananasas ir Paprika.

Dar per patį filmavimą buvo aišku, kad aktoriams–vaikams gaminti vaisių kokteilį buvo tai, ką jie su malonumu darytų dažniau. Turėjome saugoti, kad valgomos vaisinės dekoracijos nuo stalo taip greit neišnyktų. Beje, keletą idėjų, kokius sveikus ingredientus galima sumiksuoti viename mikseryje, galima rasti specialiai šiai akcijai skirtoje užduočių knygelėje (kurią galima rasti parduotuvėse) arba šioje svetainėje.

Jei vis dar pildote savo lipdukų kolekciją, linkiu suspėti parsinešti kuo daugiau draugų namo. Lietuva yra pirmoji šalis pasaulyje, kurioje pristatyti šie daržoviniai „Minions“. Primenu datą! Akcija vyks iki lapkričio 11 d.

4 Comments

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *