„Zebra I Can See“ – šviežiausias lietuviškas vaikų drabužių prekės ženklas, sumanytas „Mummymoon“ kūrybinės šeimos. Toks šviežias, kad tik vakar įvykusioje fotosesijoje buvo išrinkta galutinė drabužių kombinacija, kuri prisistatys visam pasauliui „Playtime Paris“ (bene svarbiausioje vaikų mados parodoje) liepos 2 d.
„Zebra I Can See“ nuo šiol pasakos istorijas apie vaikus, įjungiančius vaizduotę pačiose nuobodžiausiose situacijose. Mat jie mato zebrus, krokodilus ir mėnulio žmones ten, kur racionalūs, naivumą nusikratę ir po darbų pervargę suaugusieji net norėdami neįžiūrėtų. Vaikai yra šio pasaulio naujokai, juos viskas stebina ir tuo pačiu atrodo įtikinama, kol nepasakai, kad „taip nebūna“. Todėl ir „Zebra I Can See“ skirtas vaizduotės galiūnams, nematomų draugų kūrėjams ir fantazijų gamyklos direktoriams.
Pavasario/vasaros 2017 kolekciją apsirengti bus galima tik kitąmet, tačiau žemiau esančiose fotografijose ją jau galima pasimatuoti akimis. Fotosesijoje, kurios siužetus kūrėme kartu su fotografe Monika Penkute, į zebro paieškas leidosi mažosios akrobatikos mokyklos „Krokodiliukas“ lanksčiakojės.
Drabužiai: Zebra I Can See
Kūrybos direktorė: Ū ilgoji
Fotografė: Monika Penkutė
Makiažo specialistė: Jurgė Pociūtė
Modeliai: vaikai iš akrobatų mokyklos „Krokodiliukas“.
1 Comment