Mummymoon – vienas stipriausių lietuviškų prekių ženklų vaikams, kurio augimą taip įdomu stebėti. Nudžiugau, kai pasitaikė proga susipažinti su idėjine Mummymoon’e Ieva. Norėjau pakalbėti su ja apie įdomiuosius siluetus iš šių metų rudens/žiemos kolekcijos (kurios nuotraukomis papuoštas mūsų dialogas), tačiau aptarėme ne tik tai. Nors trumpai, bet atvirai.
Kiek metų Mummymoon? Kaip per tą laiką pasikeitėte?
Mummymoon spalį bus penki. Per tą laiką tapome UAB’u. Kitaip tariant, pomėgis virto dar ir darbu.
Kas yra jūsų komanda? Ar galėtum pristatyti?
Pradžia ir impulsas esu aš. Tačiau viena nebūčiau nieko padariusi, o gal ir nebūčiau dariusi visai. Nes aš galiu tik kurti. Vėjūnė (dabartinė mūsų įmonės direktorė) yra pagrindinis stimuliatorius, kuris veža Mummymoon. Šiemet prie mūsų prisijungė dar viena stiprioji grandis – Ingrida. Ingrida užbaigė mūsų trijulės ratą, kuris šiuo metu aktyviai sukasi. Ko negaliu aš – gali Vėjūnė. Ko negali Vėjūnė – gali Ingrida. O ko nemoka Ingrida – moku aš. Ir taip toliau. Vėjūnė yra bendravimas, Ingrida – sistema. Dabar tikrai jaučiu, kad visos artėjame prie pilno Mummymoon išgryninimo.
Ar lengvai randate balansą tarp patogumo ir įdomių formų, medžiagų, sprendimų?
Šis klausimas – pats svarbiausias, kai pradedame ruošti naują kolekciją. Manau, kad paskutinės dvi kolekcijos yra aukso viduriukas.
Jūsų modeliai – labai architektūriški. Japan jacket – klasikinis ir turbūt vienas populiariausių. O kokie tavo šio rudens/žiemos sezono favoritai?
Sukūrus kolekciją, nuo jos atitolsti ir tuomet kuri kitą. Šiuo metu aš visa esu pavasario/vasaros’16 kolekcijoje ir jau galvoju apie rudens/žiemos’16 sezoną, su kuriuo važiuosime į parodas Paryžiuje ir Danijoje. Štai po jo ir pakalbėsime, nes jaučiu, kad tai bus labiausiai išbaigta mūsų kolekcija. Labai laukiu starto.
Lietuvoje šiuo metu jūsų drabužėlių įsigyti praktiškai neįmanoma, nes neužsimate mažmenine prekyba, o ištikimiausi fanai siunčiasi juos iš Danijos. Kaip tai nutiko?
Tiesiog nesame pigus variantas. Nėra pigūs mūsų audiniai, konstrukciniai sprendimai. Kiekvieną sezoną ieškome kažko naujo, tad tai kainuoja. Jei siektume sumažinti drabužių kainas, galėtume kaskart tuos pačius modelius siūti vis kitomis spalvomis ir tiek. Tačiau mums patinka toks kūrybinis procesas, koks vyksta dabar. Ir jį lengviau parduoti už Lietuvos ribų. Jaučiame, kad Lietuvoje turime užsiauginę nemažai klientų, kurie norėtų ir galėtų pirkti mūsų prekes, bet šiuo metu mums tiesiog per brangu užsiimti mažmenine prekyba, todėl klientus nukreipiame pas perpardavinėtojus. Labai tikiuosi, kad vieną dieną Mummymoon vaikai Lietuvoje turės savo parduotuvę.
Aš pati nekantrauju pasirodant jūsų pavasario/vasaros’16 kolekcijai, kurios nuotraukomis jau galima pasigrožėti Mummymoon svetainėje. Laikau sukryžiavusi pirštus, kad sukirstumėte rankomis su kuria nors lietuviška parduotuve ir galėtume tomis banguojančiomis pastelėmis puošti savo vaikus. Ar tai įmanoma?
Taip! Tik Lietuvoje vis dar galioja konsignacijos principas, kuris įšaldo gaminius. Tai yra, parduotuvės pasiima daiktus iš kūrėjų, jų nepirkdami. Jei klientai nuperka prekę, už ją kūrėjui sumokami pinigai, o jei prekė neparduodama – ji grąžinama atgal. Tuo tarpu užsienyje parduotuvė pati išsirenka norimus modelius ir juos įsigyja iš kūrėjo. Ir tuomet jau jos reikalas, kaip tai parduoti. Mums pastarasis variantas yra priimtinesnis, todėl investuojame į tarptautines parodas, kuriose parduotuvės iš viso pasaulio ieško sau asortimento.
Tad tiems, kurie pasiryžę dėl Mummymoon – nors į mėnulį, kolekcijos modelius galima įsigyti šiose užsienio e.parduotuvėse: Scandi Mini / Glade Rollinger / Fl4kids. O komentaruose lauksiu jūsų nuomonės (tikiu, kad ir Ieva juos perskaitys).